Bestellen & levering

Hoe bestel ik iets bij Luxe Hondenmanden?

Artikels in winkelmandje toevoegen

Ga naar het artikel van jouw keuze en voeg het toe aan je winkelmandje. Je kan nu verder winkelen of naar het winkelmandje gaan. Indien je beslist om verder te winkelen, blijven alle gekozen artikels in het winkelmandje liggen. Ben je klaar met shoppen? Klik dan op het winkelmandje en kies voor bekijken of om rechtstreeks af te rekenen. Bij het bekijken van het winkelmandje kan je de hoeveelheid artikelen nog wijzigen. Ook kan je hier extra services toevoegen, zoals actiecodes en cadeaubonnen. Heb je alles ingevuld, klik dan op de knop "Afrekenen".

Bestelling controleren

Was je nog niet ingelogd, of ben je een nieuwe klant, dan kan je je hier aanmelden of je kan direct afrekenen. Regel de verzending van je bestelling. Geef daarbij aan waar we je bestelling moeten bezorgen. Je kunt een ander bezorgadres ingeven.

Betaling en afronden

Kies hoe je wilt betalen. Betalen kan via overboeking, Creditcard (visa/mastercard), BanContact/Mister Cash, iDEAL, Paypal, Belfius Direct Net en Sofort Banking. Ga akkoord met onze algemene voorwaarden en controleer je bestelling nog eens voor de laatste keer alvorens te bevestigen.

Kan ik telefonisch bestellen?

Ja, dat kan! Je kan telefonisch bestellen via het nummer 0032(0)89/41.40.49. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 20:00 en op zaterdag van 10:00 tot 17:00.

Kan ik schriftelijk bestellen?

Stuur schriftelijk een bestelling naar Luxe Hondenmanden, Wouterbos 19A - 3680 Opoeteren (België).

Kan ik een bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Zodra je bestelling geplaatst is, kun je die niet meer wijzigen. Je kunt de bestelling wel (telefonisch) annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Indien annuleren niet meer mogelijk is, doordat het pakket al verzonden is, kun je het product retourneren binnen de 14 kalenderdagen. De transportkosten voor het retourneren van deze artikelen vallen ten laste van de koper. Verzakingsrecht is niet van toepassing bij grote bestellingen vanaf 5 stuks.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €7,50 per bestelling. Dit bedrag wordt aan het totaalbedrag van uw bestelling toegevoegd. Bij een bestelling met een bestelwaarde van ten minste €250, betaalt u geen verzendkosten.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Het pakje wordt verstuurd naar het leveradres, nadat Luxe Hondenmanden (onderdeel van La Meuse BVBA) de betaling ontvangen heeft. Meeste van onze producten zijn maatwerk producten, de levertijd bedraagt daarom vaak tussen 15 en 20 werkdagen, afhankelijk van welke Europese leverancier. Indien het product op voorraad is, bedraagt de levertijd tussen de vijf en tien werkdagen. Luxe Hondenmanden zal zich zo goed als mogelijk inspannen om voornoemde leveringstermijn te realiseren, maar kan dit echter niet garanderen.

Hoe wordt mijn pakket verstuurd?

Enveloppen worden verstuurd met de gewone post, alle andere pakjes met bpost (Taxipost).

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet of maar gedeeltelijk ontvangen?

Log in op je account. Onder bestellingen kan je de status zien je bestelling. Staat je bestelling al meer dan vier werkdagen op ‘Verzonden’? Neem dan contact op met onze klantenservice: 0032 (0)89 41 40 49 van Ma-vr: 10:00 - 20:00 en Za: 10:00 - 20:00. Wij helpen je zo snel mogelijk verder.